Digital Experience - Blog Infinity Group

Dostawcy rozwiązań chmurowych: AWS, Azure, Google Cloud

Ostatnio pisaliśmy wiele o korzyściach rozwiązań chmurowych, o ich rodzajach i funkcjach. Teraz chcielibyśmy przedstawić Wam najważniejszych dostawców tych rozwiązań. AWS Amazon Web Services (AWS) to platforma chmurowa, która udostępnia zasoby obliczeniowe na żądanie. Jako największy dostawca usług w chmurze, firma pełni rolę lidera w branży zarówno pod względem cen, produktów, jak i innych standardowych…

Wykorzystanie chmury w Twojej firmie

Operacje biznesowe w chmurze niosą ze sobą wiele korzyści, dzięki czemu jest to bardzo atrakcyjna opcja dla firm. Do tych korzyści należy zaliczyć przede wszystkim możliwość skalowania biznesu przy równoczesnym oszczędzaniu zasobów i środków. Korzystając z usług w chmurze firmy płacą tylko za to, z czego korzystają. Nie ma potrzeby inwestowania w olbrzymie rozwiązania technologiczne,…

Czym są rozwiązania chmurowe i jaki mają wpływ na biznes

Cloud (chmura) to termin stosowany do opisania różnych technologii komputerowych. Najogólniej mówiąc, chmura to sieć komputerów, które są ze sobą połączone i umożliwiają użytkownikom dostęp do współdzielonych zasobów, takich jak przechowywanie danych i aplikacje. Centra danych to fizyczna infrastruktura obsługująca chmurę i zawierająca zazwyczaj dużą liczbę komputerów umieszczonych w bezpiecznym otoczeniu. Te centra danych są…

Bogactwo doświadczeń w projektowaniu usług

Technologie rozwijają się w zawrotnym tempie, a nam udaje się coraz lepiej zrozumieć klientów dzięki nowym metodom badawczym. To z kolei prowadzi do tego, że jesteśmy w stanie lepiej ocenić i przeanalizować produkty oraz usługi. Bogactwo doświadczeń, jakie musimy rozpoznać w projektowaniu usług jest naprawdę złożone i wielowymiarowe. Warto spojrzeć na nie z różnych perspektyw,…

Zrobotyzowana automatyzacja procesów

Zrobotyzowana automatyzacja procesów, lepiej znana jako automatyzacja oprogramowania, automatyzuje procesy biznesowe za pomocą robotyki programowej. RPA (Robotic Process Automation) jest zarządzany przez ustrukturyzowane dane wejściowe i logikę biznesową, która wykorzystuje technologię do automatyzacji podstawowych, żmudnych czynności. RPA jest powszechnie używany do naśladowania powtarzalnych zadań, takich jak wyodrębnianie danych, wypełnianie formularzy i przenoszenie plików. Jest to…

Uczenie maszynowe i sztuczne sieci neuronowe

Sztuczna inteligencja to szybko rozwijająca się, złożona i wielopoziomowa dziedzina. Wiedza na jej temat staje się niezbędna dla każdej średniej i dużej firmy, która chce rozwijać się i poszerzać zasięgi w erze e-commerce. Aby pozostać konkurencyjnym, firmy muszą wykorzystywać sztuczną inteligencję i w pełni eksploatować jej potencjał. W epoce digitalizacji, dzięki sztucznej inteligencji firmy mogą…

Trzy gałęzie sztucznej inteligencji

Sztuczna inteligencja to rozwój systemów komputerowych, które wykonują zadania wymagające zazwyczaj wykorzystania ludzkiej inteligencji w takich obszarach jak postrzeganie, rozpoznawanie mowy, czy podejmowanie decyzji. Sztuczna inteligencja to niezwykle szybko rozwijająca się dziedzina, dlatego wiedza na jej temat niebawem stanie się niezbędna dla każdej średniej i dużej firmy rozwijającej się w obszarze e-commerce. W poniższym artykule…

Sposoby współpracy platform DXP ze sztuczną inteligencją

Jak pisaliśmy wcześniej w artykule pt.: „Jak sztuczna inteligencja wspiera rozwój platform cyfrowych”, sztuczna inteligencja stała się integralną częścią pakietu DXP, szczególnie dla średnich i dużych firm. Rozszerzenie struktury i funkcjonalności platform DXP spowodowało, że procesy ludzkie zostały po prostu prześcignięte przez wykładniczy wzrost zależności ze wszystkich obszarów cyfrowego środowiska firmy. AI jest rozwiązaniem tego…

Ewolucja Digital Experience Platforms

Platformy doświadczeń cyfrowych (DXP) dynamicznie ewoluują od momentu powstania. W początkach Internetu używano ich to tworzenia statycznych stron internetowych, postęp technologiczny wpłynął jednak na ich wszechstronność. Dzisiejsza platforma do obsługi cyfrowej umożliwia tworzenie interaktywnych i dynamicznych stron internetowych, a nawet aplikacji lub witryn mobilnych. Jest to obecnie niezbędny element w prowadzeniu działalności biznesowej do tego…

Jak sztuczna inteligencja wspiera rozwój platform cyfrowych

DXP – Digital Experience Platforms, to złożone platformy cyfrowe, które służą firmom do tworzenia cyfrowych doświadczeń klientów i zarządzania nimi. Umożliwiają one przedsiębiorstwom wykorzystanie sztucznej inteligencji do automatyzacji projektowania i dostarczania customer experience, do zwiększenia wydajności i zadowolenia klientów. Ponieważ technologie sztucznej inteligencji wciąż ewoluują, ich rola w rozwoju platform DXP ciągle rośnie. Jak firmy…

Moosend – nowe narzędzie Sitecore do automatyzacji marketingu oparte na sztucznej inteligencji

Grecki start-up Moosend został przejęty przez Sitecore w 2021 roku. Jakie są główne funkcje oferowane przez platformę Moosend i dlaczego Sitecore postanowił dodać je do swojego portfolio produktowego? Sitecore Experience Platform obsługuje kampanie e-mailowe za pomocą modułu Email Experience Manager. Sitecore 8 wprowadził tzw. Engagement Plans, funkcję, która została całkowicie przebudowana i rozszerzona w Sitecore…

Przewagi biznesowe rozwiązań DXP

Platformy DXP zmieniają sposób działania firm. Kreują nową jakość wrażeń klientów i zwiększają ogólną skuteczność. Pozwalają organizacjom dostarczać klientom spersonalizowane doświadczenia, które można dostosować do konkretnych potrzeb lub preferencji. Umożliwiają również oferowanie wysokiej jakości produktów i usług, a także pozwalają na elastyczne zarządzanie prezentowanymi treściami. Popularność DXP ciągle rośnie. Ważne jest więc, aby zrozumieć przewagi…

Trzy propozycje platform cyfrowych (DXP) dla firm

Platforma DXP to innowacja w oprogramowaniu, to transformacja cyfrowa, która wspiera firmy w zapewnieniu lepszych doświadczeń klientom. Chociaż istnieje wielu dostawców takich rozwiązań, wszyscy mają te same cele: cyfryzację operacji biznesowych, satysfakcję klientów i gromadzenie praktycznych danych o ich zachowaniach. Przy tak dużej gamie różnych platform do obsługi cyfrowej na rynku decyzja o wyborze właściwej…

Platforma DXP (Digital Experience Platform) – przyszłość w budowaniu relacji z klientami

Platforma DXP to innowacja w oprogramowaniu, która pomaga firmom w transformacji cyfrowej, poprzez zapewnienie klientom lepszych doświadczeń. Na rynku istnieje wielu dostawców takich rozwiązań, a wszyscy oni mają te same cele: cyfryzację operacji biznesowych, dostarczanie spójnych informacji o klientach i ich zachowaniach, a także  gromadzenie praktycznych danych. Interakcje z klientami stają się coraz bardziej zdigitalizowane,…

Nasze pierwsze recenzje na platformie Clutch

20 lat temu rozpoczęliśmy naszą podróż w cyfrowym świecie. Spędziliśmy dwie dekady na wspieraniu firm w budowaniu platform cyfrowych i efektywnym ich wykorzystaniu. Współpraca z większością naszych partnerów biznesowych trwa wiele lat, bo przede wszystkim koncentrujemy się na ich wyzwaniach i czujemy się współodpowiedzialni za ich sukcesy. Teraz nadszedł jednak czas, aby szerzej podzielić się…

AnyPark Mobile App – parkowanie staje się prostsze!

Aplikacja mobilna AnyPark to prosty i wygodny sposób na parkowanie, bez konieczności korzystania z parkomatu czy pobierania biletów z terminala wjazdowego. To także rozwiązanie pozwalające równie łatwo skorzystać z myjni samochodowej. Aplikacja jest darmowa, niemniej możliwe jest jej rozszerzenie do wersji premium i skorzystanie z dodatkowych, rozbudowanych funkcjonalności. Aplikacja umożliwia płatność za parkowanie przy pomocy…

10 najważniejszych wskazówek dotyczących Sitecore upgrade

Upgrade systemu to długi i skomplikowany proces. Jeśli ma się zakończyć sukcesem, to musi być dobrze przemyślany i zaplanowany. Warto jednak podjąć ten wysiłek, bo korzyści z aktualizacji są ogromne: optymalna wydajność, zwiększenie i poprawa bezpieczeństwa, nowe funkcje dla marketingu i IT oraz mniejszy dług technologiczny niż przy obecnym rozwiązaniu. Jeśli przygotowujesz się do aktualizacji…

Multikino Mobile App i platforma Domino’s Pizza w konkursie eCommerce Berlin Expo

W ostatnim czasie zrealizowaliśmy kilka spektakularnych projektów w kategorii eCommerce. Dwa z nich postanowiliśmy zgłosić do konkursu E-Commerce Berlin 2022. Pierwszy z nich to aplikacja mobilna Multikino, w kategorii IT for eCommerce. Drugi zaś, to nowa platforma dla Domino’s Pizza w kategorii New Development in eCommerce. E-Commerce Berlin Expo to największa doroczna impreza poświęcona e-commerce w…

Szybciej, bezpieczniej, skuteczniej – Kentico w branży nieruchomości.

Dom Development jest największym i jednym z najprężniej rozwijających się deweloperów w Polsce. Grupa działa obecnie na rynku warszawskim, wrocławskim, trójmiejskim i krakowskim. Jej sukces to przede wszystkim efekt stałej dbałości o klienta, o jego zadowolenie i poczucie bezpieczeństwa w dążeniu do spełnienia marzeń o własnym mieszkaniu. Właśnie ten priorytet w połączeniu z dynamicznym rozwojem…

Narzędzia digital marketingu — 4 kluczowe czynniki skutecznej implementacji

Narzędzia digital marketingu, oferowane w formie samodzielnych usług lub wbudowane w platformy DXP i systemy CMS zapewniają szeroki wachlarz możliwości. Przeglądając strony internetowe takich narzędzi, a także ich prospekty i materiały reklamowe można odnieść wrażenie, że są one gotowymi do użytkowania systemami, które będą skutecznie wspierać rozwój biznesu. Dość często okazuje się, że wprowadzenie wybranego…