ecommerce

O czym trzeba pamiętać przy projektowaniu e-commerce

O czym trzeba pamiętać przy projektowaniu e-commerce

Bezpieczeństwo i zaufanie konsumentów Podstawą sukcesu w e-commerce są oparte na zaufaniu relacje z konsumentami. Klienci nie tylko muszą mieć pewność, że otrzymają produkty na czas, ale także muszą mieć gwarancję ochrony danych osobowych. Dobrze zaprojektowana witryna e-commerce musi zawierać kilka funkcji budujących zaufanie i zapewniających bezpieczeństwo. Na przykład poprzez wizerunek (zdjęcia) osób, które stoją…

Wykorzystanie chmury w Twojej firmie

Wykorzystanie chmury w Twojej firmie

Operacje biznesowe w chmurze niosą ze sobą wiele korzyści, dzięki czemu jest to bardzo atrakcyjna opcja dla firm. Do tych korzyści należy zaliczyć przede wszystkim możliwość skalowania biznesu przy równoczesnym oszczędzaniu zasobów i środków. Korzystając z usług w chmurze firmy płacą tylko za to, z czego korzystają. Nie ma potrzeby inwestowania w olbrzymie rozwiązania technologiczne,…

Bogactwo doświadczeń w projektowaniu usług

Bogactwo doświadczeń w projektowaniu usług

Technologie rozwijają się w zawrotnym tempie, a nam udaje się coraz lepiej zrozumieć klientów dzięki nowym metodom badawczym. To z kolei prowadzi do tego, że jesteśmy w stanie lepiej ocenić i przeanalizować produkty oraz usługi. Bogactwo doświadczeń, jakie musimy rozpoznać w projektowaniu usług jest naprawdę złożone i wielowymiarowe. Warto spojrzeć na nie z różnych perspektyw,…

Zrobotyzowana automatyzacja procesów

Zrobotyzowana automatyzacja procesów

Zrobotyzowana automatyzacja procesów, lepiej znana jako automatyzacja oprogramowania, automatyzuje procesy biznesowe za pomocą robotyki programowej. RPA (Robotic Process Automation) jest zarządzany przez ustrukturyzowane dane wejściowe i logikę biznesową, która wykorzystuje technologię do automatyzacji podstawowych, żmudnych czynności. RPA jest powszechnie używany do naśladowania powtarzalnych zadań, takich jak wyodrębnianie danych, wypełnianie formularzy i przenoszenie plików. Jest to…

Uczenie maszynowe i sztuczne sieci neuronowe

Uczenie maszynowe i sztuczne sieci neuronowe

Sztuczna inteligencja to szybko rozwijająca się, złożona i wielopoziomowa dziedzina. Wiedza na jej temat staje się niezbędna dla każdej średniej i dużej firmy, która chce rozwijać się i poszerzać zasięgi w erze e-commerce. Aby pozostać konkurencyjnym, firmy muszą wykorzystywać sztuczną inteligencję i w pełni eksploatować jej potencjał. W epoce digitalizacji, dzięki sztucznej inteligencji firmy mogą…

Trzy gałęzie sztucznej inteligencji

Trzy gałęzie sztucznej inteligencji

Sztuczna inteligencja to rozwój systemów komputerowych, które wykonują zadania wymagające zazwyczaj wykorzystania ludzkiej inteligencji w takich obszarach jak postrzeganie, rozpoznawanie mowy, czy podejmowanie decyzji. Sztuczna inteligencja to niezwykle szybko rozwijająca się dziedzina, dlatego wiedza na jej temat niebawem stanie się niezbędna dla każdej średniej i dużej firmy rozwijającej się w obszarze e-commerce. W poniższym artykule…

Sposoby współpracy platform DXP ze sztuczną inteligencją

Sposoby współpracy platform DXP ze sztuczną inteligencją

Jak pisaliśmy wcześniej w artykule pt.: „Jak sztuczna inteligencja wspiera rozwój platform cyfrowych”, sztuczna inteligencja stała się integralną częścią pakietu DXP, szczególnie dla średnich i dużych firm. Rozszerzenie struktury i funkcjonalności platform DXP spowodowało, że procesy ludzkie zostały po prostu prześcignięte przez wykładniczy wzrost zależności ze wszystkich obszarów cyfrowego środowiska firmy. AI jest rozwiązaniem tego…

Ewolucja Digital Experience Platforms

Ewolucja Digital Experience Platforms

Platformy doświadczeń cyfrowych (DXP) dynamicznie ewoluują od momentu powstania. W początkach Internetu używano ich to tworzenia statycznych stron internetowych, postęp technologiczny wpłynął jednak na ich wszechstronność. Dzisiejsza platforma do obsługi cyfrowej umożliwia tworzenie interaktywnych i dynamicznych stron internetowych, a nawet aplikacji lub witryn mobilnych. Jest to obecnie niezbędny element w prowadzeniu działalności biznesowej do tego…

Jak sztuczna inteligencja wspiera rozwój platform cyfrowych

Jak sztuczna inteligencja wspiera rozwój platform cyfrowych

DXP – Digital Experience Platforms, to złożone platformy cyfrowe, które służą firmom do tworzenia cyfrowych doświadczeń klientów i zarządzania nimi. Umożliwiają one przedsiębiorstwom wykorzystanie sztucznej inteligencji do automatyzacji projektowania i dostarczania customer experience, do zwiększenia wydajności i zadowolenia klientów. Ponieważ technologie sztucznej inteligencji wciąż ewoluują, ich rola w rozwoju platform DXP ciągle rośnie. Jak firmy…

Moosend – nowe narzędzie Sitecore do automatyzacji marketingu oparte na sztucznej inteligencji

Moosend – nowe narzędzie Sitecore do automatyzacji marketingu oparte na sztucznej inteligencji

Grecki start-up Moosend został przejęty przez Sitecore w 2021 roku. Jakie są główne funkcje oferowane przez platformę Moosend i dlaczego Sitecore postanowił dodać je do swojego portfolio produktowego? Sitecore Experience Platform obsługuje kampanie e-mailowe za pomocą modułu Email Experience Manager. Sitecore 8 wprowadził tzw. Engagement Plans, funkcję, która została całkowicie przebudowana i rozszerzona w Sitecore…

  • 1
  • 2