ecommerce

Jak wybrać najlepszą agencję digitalową?

Jak wybrać najlepszą agencję digitalową?

Kiedy słyszysz hasło „agencja cyfrowa” (ang. digital agency), co przychodzi Ci na myśl jako pierwsze? Marketing internetowy? SEO? Projektowanie serwisów WWW? Wszystkie te skojarzenia (oraz związane z nimi pojęcia) są w stu procentach trafione. Co do zasady, agencje cyfrowe oferują usługi mające na celu rozwój biznesu w sieci – innymi słowy zwiększenie widoczności oraz efektywności…

Odkryj potencjał Xperience od Kentico

Odkryj potencjał Xperience od Kentico

Współczesne organizacje coraz częściej dostrzegają znaczenie transformacji cyfrowej w procesie rozwoju biznesu i osiągania wyznaczonych celów strategicznych. Przekonują się także o tym, jak ważne jest dostarczanie klientom dobrego digital experience. Z tego względu wykorzystanie kompleksowych, zintegrowanych platform DXP stało się potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Jednym z takich rozwiązań jest Xperience by Kentico (XbK) – najnowsza…

Projektowanie e-commerce – o czym warto pamiętać?

Projektowanie e-commerce – o czym warto pamiętać?

Bezpieczeństwo i zaufanie konsumentów Podstawą sukcesu w e-commerce są oparte na zaufaniu relacje z konsumentami. Klienci nie tylko muszą mieć pewność, że otrzymają produkty na czas, ale także muszą mieć gwarancję ochrony danych osobowych. Dobrze zaprojektowana witryna e-commerce musi zawierać kilka funkcji budujących zaufanie i zapewniających bezpieczeństwo. Ważne jest ponadto, aby regulamin sklepu był opublikowany…

Wykorzystanie chmury w Twojej firmie

Wykorzystanie chmury w Twojej firmie

Operacje biznesowe w chmurze niosą ze sobą wiele korzyści, dzięki czemu jest to bardzo atrakcyjna opcja dla firm. Do tych korzyści należy zaliczyć przede wszystkim możliwość skalowania biznesu przy równoczesnym oszczędzaniu zasobów i środków. Korzystając z usług w chmurze firmy płacą tylko za to, z czego korzystają. Nie ma potrzeby inwestowania w olbrzymie rozwiązania technologiczne,…

Bogactwo doświadczeń w projektowaniu usług

Bogactwo doświadczeń w projektowaniu usług

Technologie rozwijają się w zawrotnym tempie, a nam udaje się coraz lepiej zrozumieć klientów dzięki nowym metodom badawczym. To z kolei prowadzi do tego, że jesteśmy w stanie lepiej ocenić i przeanalizować produkty oraz usługi. Bogactwo doświadczeń, jakie musimy rozpoznać w projektowaniu usług jest naprawdę złożone i wielowymiarowe. Warto spojrzeć na nie z różnych perspektyw,…

Zrobotyzowana automatyzacja procesów

Zrobotyzowana automatyzacja procesów

Zrobotyzowana automatyzacja procesów, lepiej znana jako automatyzacja oprogramowania, automatyzuje procesy biznesowe za pomocą robotyki programowej. RPA (Robotic Process Automation) jest zarządzany przez ustrukturyzowane dane wejściowe i logikę biznesową, która wykorzystuje technologię do automatyzacji podstawowych, żmudnych czynności. RPA jest powszechnie używany do naśladowania powtarzalnych zadań, takich jak wyodrębnianie danych, wypełnianie formularzy i przenoszenie plików. Jest to…

Uczenie maszynowe i sztuczne sieci neuronowe

Uczenie maszynowe i sztuczne sieci neuronowe

Sztuczna inteligencja to szybko rozwijająca się, złożona i wielopoziomowa dziedzina. Wiedza na jej temat staje się niezbędna dla każdej średniej i dużej firmy, która chce rozwijać się i poszerzać zasięgi w erze e-commerce. Aby pozostać konkurencyjnym, firmy muszą wykorzystywać sztuczną inteligencję i w pełni eksploatować jej potencjał. W epoce digitalizacji, dzięki sztucznej inteligencji firmy mogą…

Trzy gałęzie sztucznej inteligencji

Trzy gałęzie sztucznej inteligencji

Sztuczna inteligencja to rozwój systemów komputerowych, które wykonują zadania wymagające zazwyczaj wykorzystania ludzkiej inteligencji w takich obszarach jak postrzeganie, rozpoznawanie mowy, czy podejmowanie decyzji. Sztuczna inteligencja to niezwykle szybko rozwijająca się dziedzina, dlatego wiedza na jej temat niebawem stanie się niezbędna dla każdej średniej i dużej firmy rozwijającej się w obszarze e-commerce. W poniższym artykule…

Sposoby współpracy platform DXP ze sztuczną inteligencją

Sposoby współpracy platform DXP ze sztuczną inteligencją

Jak pisaliśmy wcześniej w artykule pt.: „Jak sztuczna inteligencja wspiera rozwój platform cyfrowych”, sztuczna inteligencja stała się integralną częścią pakietu DXP, szczególnie dla średnich i dużych firm. Rozszerzenie struktury i funkcjonalności platform DXP spowodowało, że procesy ludzkie zostały po prostu prześcignięte przez wykładniczy wzrost zależności ze wszystkich obszarów cyfrowego środowiska firmy. AI jest rozwiązaniem tego…

Ewolucja Digital Experience Platforms

Ewolucja Digital Experience Platforms

Platformy doświadczeń cyfrowych (DXP) dynamicznie ewoluują od momentu powstania. W początkach Internetu używano ich to tworzenia statycznych stron internetowych, postęp technologiczny wpłynął jednak na ich wszechstronność. Dzisiejsza platforma do obsługi cyfrowej umożliwia tworzenie interaktywnych i dynamicznych stron internetowych, a nawet aplikacji lub witryn mobilnych. Jest to obecnie niezbędny element w prowadzeniu działalności biznesowej do tego…

Jak sztuczna inteligencja wspiera rozwój platform cyfrowych

Jak sztuczna inteligencja wspiera rozwój platform cyfrowych

DXP – Digital Experience Platforms, to złożone platformy cyfrowe, które służą firmom do tworzenia cyfrowych doświadczeń klientów i zarządzania nimi. Umożliwiają one przedsiębiorstwom wykorzystanie sztucznej inteligencji do automatyzacji projektowania i dostarczania customer experience, do zwiększenia wydajności i zadowolenia klientów. Ponieważ technologie sztucznej inteligencji wciąż ewoluują, ich rola w rozwoju platform DXP ciągle rośnie. Jak firmy…

Moosend – nowe narzędzie Sitecore do automatyzacji marketingu oparte na sztucznej inteligencji

Moosend – nowe narzędzie Sitecore do automatyzacji marketingu oparte na sztucznej inteligencji

Grecki start-up Moosend został przejęty przez Sitecore w 2021 roku. Jakie są główne funkcje oferowane przez platformę Moosend i dlaczego Sitecore postanowił dodać je do swojego portfolio produktowego? Sitecore Experience Platform obsługuje kampanie e-mailowe za pomocą modułu Email Experience Manager. Sitecore 8 wprowadził tzw. Engagement Plans, funkcję, która została całkowicie przebudowana i rozszerzona w Sitecore…

Trzy propozycje platform cyfrowych (DXP) dla firm

Trzy propozycje platform cyfrowych (DXP) dla firm

Platforma DXP to innowacja w oprogramowaniu, to transformacja cyfrowa, która wspiera firmy w zapewnieniu lepszych doświadczeń klientom. Chociaż istnieje wielu dostawców takich rozwiązań, wszyscy mają te same cele: cyfryzację operacji biznesowych, satysfakcję klientów i gromadzenie praktycznych danych o ich zachowaniach. Przy tak dużej gamie różnych platform do obsługi cyfrowej na rynku decyzja o wyborze właściwej…

Platforma DXP (Digital Experience Platform) – przyszłość w budowaniu relacji z klientami

Platforma DXP (Digital Experience Platform) – przyszłość w budowaniu relacji z klientami

Platforma DXP to innowacja w oprogramowaniu, która pomaga firmom w transformacji cyfrowej, poprzez zapewnienie klientom lepszych doświadczeń. Na rynku istnieje wielu dostawców takich rozwiązań, a wszyscy oni mają te same cele: cyfryzację operacji biznesowych, dostarczanie spójnych informacji o klientach i ich zachowaniach, a także  gromadzenie praktycznych danych. Interakcje z klientami stają się coraz bardziej zdigitalizowane,…

10 najważniejszych wskazówek dotyczących Sitecore upgrade

10 najważniejszych wskazówek dotyczących Sitecore upgrade

Upgrade systemu to długi i skomplikowany proces. Jeśli ma się zakończyć sukcesem, to musi być dobrze przemyślany i zaplanowany. Warto jednak podjąć ten wysiłek, bo korzyści z aktualizacji są ogromne: optymalna wydajność, zwiększenie i poprawa bezpieczeństwa, nowe funkcje dla marketingu i IT oraz mniejszy dług technologiczny niż przy obecnym rozwiązaniu. Jeśli przygotowujesz się do aktualizacji…

Multikino Mobile App i platforma Domino’s Pizza w konkursie eCommerce Berlin Expo

Multikino Mobile App i platforma Domino’s Pizza w konkursie eCommerce Berlin Expo

W ostatnim czasie zrealizowaliśmy kilka spektakularnych projektów w kategorii eCommerce. Dwa z nich postanowiliśmy zgłosić do konkursu E-Commerce Berlin 2022. Pierwszy z nich to aplikacja mobilna Multikino, w kategorii IT for eCommerce. Drugi zaś, to nowa platforma dla Domino’s Pizza w kategorii New Development in eCommerce. E-Commerce Berlin Expo to największa doroczna impreza poświęcona e-commerce w…

Szybciej, bezpieczniej, skuteczniej – Kentico w branży nieruchomości.

Szybciej, bezpieczniej, skuteczniej – Kentico w branży nieruchomości.

Dom Development jest największym i jednym z najprężniej rozwijających się deweloperów w Polsce. Grupa działa obecnie na rynku warszawskim, wrocławskim, trójmiejskim i krakowskim. Jej sukces to przede wszystkim efekt stałej dbałości o klienta, o jego zadowolenie i poczucie bezpieczeństwa w dążeniu do spełnienia marzeń o własnym mieszkaniu. Właśnie ten priorytet w połączeniu z dynamicznym rozwojem…

Narzędzia digital marketingu  — 4 kluczowe czynniki skutecznej implementacji

Narzędzia digital marketingu — 4 kluczowe czynniki skutecznej implementacji

Narzędzia digital marketingu, oferowane w formie samodzielnych usług lub wbudowane w platformy DXP i systemy CMS zapewniają szeroki wachlarz możliwości. Przeglądając strony internetowe takich narzędzi, a także ich prospekty i materiały reklamowe można odnieść wrażenie, że są one gotowymi do użytkowania systemami, które będą skutecznie wspierać rozwój biznesu. Dość często okazuje się, że wprowadzenie wybranego…

Nagroda Kentico Site of The Year dla rozwiązania wspierającego dynamiczny rozwój Domino’s Pizza w Polsce

Nagroda Kentico Site of The Year dla rozwiązania wspierającego dynamiczny rozwój Domino’s Pizza w Polsce

Nowy serwis Domino’s Pizza z Polsce, który wdrożyliśmy na bazie Kentico Xperience otrzymał właśnie nagrodę Kentico Site of the Year 2020 w kategorii Commerce oraz dwa wyróżnienia w kategoriach: best migration i best online marketing implementation. Cieszy nas to ogromnie – nie tylko ze względu na fakt docenienia naszej pracy, ale przede wszystkim ze względu…

Multikino: wyjątkowa aplikacja mobilna -przyjazna dla użytkowników i napędzana danymi

Multikino: wyjątkowa aplikacja mobilna -przyjazna dla użytkowników i napędzana danymi

Kino to sztuka dotykająca wielu zmysłów. Wielkoformatowe, ruchome obrazy i wszechogarniający dźwięk zajmują 90% zdolności poznawczych widza. A przecież do kina chodzi się nie tylko na filmy. Kino to nie tylko ruchomy obraz z dźwiękiem. To zapach popcornu, zmierzch, przytłumione dźwięki, miękkość foteli. Jednym słowem to całe spektrum zmysłowych doznań, które składają się na kinowe…