Digital Experience - Blog Infinity Group

Kobiety Infinity Group: poznaj historie ich rozwoju i sukcesu w IT

Chociaż branża IT jest niezaprzeczalnie jedną z najszybciej rozwijających się branż, jest również często uważana za zdominowaną przez mężczyzn. Niedostateczna reprezentacja kobiet w IT jest od pewnego czasu szeroko dyskutowanym tematem i coraz częściej mówi się, że kobietom trudno jest się przebić i odnieść sukces w tej dziedzinie. Z badań przeprowadzonych przez No Fluff Jobs…

Od pionierek do liderek: kobiety, które zmieniły oblicze technologii

Kobiety od zawsze odgrywały kluczową rolę w świecie technologii, a ich wkład w kształtowanie jego przeszłości, teraźniejszości i przyszłości jest nieoceniony. Od Ady Lovelace, której przypisano stworzenie pierwszego programu komputerowego, do współcześnie znanych postaci, jak Reshma Saujani – kobiety przyczyniały się do znaczących przełomów, innowacji i odkryć, napędzając w ten sposób rozwój technologiczny. Pomimo różnych…

Odkryj potencjał Xperience od Kentico

Współczesne organizacje coraz częściej dostrzegają znaczenie transformacji cyfrowej w procesie rozwoju biznesu i osiągania wyznaczonych celów strategicznych. Przekonują się także o tym, jak ważne jest dostarczanie klientom dobrego digital experience. Z tego względu wykorzystanie kompleksowych, zintegrowanych platform DXP stało się potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Jednym z takich rozwiązań jest Xperience by Kentico (XbK) – najnowsza…

Tworzenie efektywnej strategii: kompleksowy przewodnik

W świecie biznesu sukces można przypisać wielu czynnikom, jednak często pomijanym, lecz kluczowym aspektem jest solidna strategia. Działa ona jak plan, który pozwala podejmować decyzje i śledzić postępy w osiąganiu konkretnych celów zgodnych z ogólną wizją organizacji. Niektórzy uznają proces tworzenia strategii za stratę czasu, wskazując na dynamicznie zmieniające się środowisko biznesowe. To podejście jest…

Google Analytics 4: Witamy w przyszłości Analityki Webowej 

Czas Universal Analytics (Google Analytics 3) dobiega końca, a wskazówek zegara, które go odmierzają, nie da się zatrzymać. Wszystko to dzieje się za sprawą najnowszej wersji narzędzia do śledzenia i mierzenia aktywności użytkowników w witrynie – kolejny rozdział analityki webowej w ekosystemie Google nosi nazwę Google Analytics 4.   Czym jest GA4 i dlaczego się pojawiło?…

Kolejne pięciogwiazdkowe recenzje na Clutch!

2022 rok jest oficjalnie za nami! Ten niezwykle dynamiczny czas można określić tylko jednym hasłem: ROZWÓJ. W minionym roku powiększaliśmy zespół, poszerzaliśmy nasze kompetencje i pozyskiwaliśmy nowych klientów, jednak przede wszystkim wspieraliśmy naszych długofalowych partnerów biznesowych, odkrywając przed nimi ścieżki cyfrowego świata. Ubiegły rok rozpoczęliśmy podsumowaniem otrzymanych recenzji na Clutch – platformie, która pomaga firmom…

SEO i PPC: synergia czy konkurencja?

Generowanie ruchu do witryny to nie lada wyzwanie, przed którym stają dzisiaj prawie wszyscy działający w sieci przedsiębiorcy. Pandemia zauważalnie zmieniła zasady gry i w ostatnim czasie przyjęło się mówić, że biznes nie istnieje, jeśli nie ma go online. Jednocześnie prowadzenie działalności w sieci samo w sobie stało się całkiem proste, dlatego od pytania “czy…

Synergia Web Usability z User Experience w Analityce Webowej

We wpisie o analityce webowej na poziomie organizacji pisaliśmy już, że analiza stron internetowych powinna zawierać Insighty dotyczące zarówno użyteczności samej strony (Web Usability), jak i zachowań użytkowników (User Experience) w celu łatwiejszego przykucia, pozyskania i zatrzymania uwagi potencjalnego konsumenta. To właśnie wzajemne uzupełnianie się tych działań stanowi największą wartość w procesie zwiększania Lifetime Value…

SEO, UX

User-Centered SERPs, czyli User Experience w wyszukiwarkach

UX w wyszukiwarkach to dość nieszablonowe podejście do tematu optymalizacji wyników wyszukiwania, znane szerzej jako Pozycjonowanie lub SEO (Optymalizacja pod silniki wyszukiwarki). Do czasu, gdy Google opublikowało raport na temat 4 kluczowych momentów w podejmowaniu decyzji i kształtowaniu się preferencji użytkowników, proces pozycjonowania skupiał się przede wszystkim na czynnikach rankingowych, które mają przynieść korzyść jedynie…

Analityka webowa, a kultura analityczna w organizacji 

Analityka webowa to nie nauka o liczbach i danych, to wiedza o kluczowych miernikach sukcesu Twojego serwisu internetowego. W analityce webowej przede wszystkim chodzi o: fakty, ludzi i pieniądze, tzn.:   Ważne, żebyś pamiętał, że decyzje jakie podejmują użytkownicy w interakcji z Twoim serwisem internetowym są zależne od Twoich decyzji biznesowych w oparciu o kluczowe…

Metody badawcze w procesie projektowania UX

Produkty cyfrowe zakorzeniły się w naszym świecie na dobre. Towarzyszą nam zarówno w codziennym życiu, jak i w pracy. Technologie są z nami na rowerze, zakupach, w trakcie podróży, czy załatwiania spraw urzędowych.  Możemy nawet przestać nosić analogowe portfele na rzecz walletów w telefonach, gdzie oprócz kart kredytowych możemy też mieć e-dowód osobisty i e-prawo…

Projektowanie e-commerce – o czym warto pamiętać?

Bezpieczeństwo i zaufanie konsumentów Podstawą sukcesu w e-commerce są oparte na zaufaniu relacje z konsumentami. Klienci nie tylko muszą mieć pewność, że otrzymają produkty na czas, ale także muszą mieć gwarancję ochrony danych osobowych. Dobrze zaprojektowana witryna e-commerce musi zawierać kilka funkcji budujących zaufanie i zapewniających bezpieczeństwo. Ważne jest ponadto, aby regulamin sklepu był opublikowany…

Migracja do chmury – poznaj popularne modele

Coraz więcej firm przenosi swoją działalność do systemów opartych na chmurze. Ważne jest jednak, aby mieć jasną strategię tego procesu. Jednym z najczęstszych błędów jest niewystarczająca dbałość o bezpieczeństwo danych. Przechodząc z systemu On-Prem do chmury, firmy muszą zastanowić się, w jaki sposób będą chronić swoje dane. Oznacza to nie tylko ustanowienie bezpiecznych kontroli dostępu,…

Trendy w rozwiązaniach chmurowych

Wzmacnianie bezpieczeństwa wewnętrznego i zewnętrznego Chmura obliczeniowa jest wykorzystywana przez coraz więcej firm na całym świecie. Ponieważ technologia chmury staje się coraz bardziej powszechna w biznesie, największym wyzwaniem stało się bezpieczeństwo cybernetyczne. Panują na ten temat bardzo różnorodne opinie – jedni uważają chmurę za bezpieczniejszą, inni zaś większym zaufaniem darzą lokalną infrastrukturę. Wzrost liczby hybrydowych…

Dostawcy rozwiązań chmurowych: AWS, Azure, Google Cloud

Ostatnio pisaliśmy wiele o korzyściach rozwiązań chmurowych, o ich rodzajach i funkcjach. Teraz chcielibyśmy przedstawić Wam najważniejszych dostawców tych rozwiązań. AWS Amazon Web Services (AWS) to platforma chmurowa, która udostępnia zasoby obliczeniowe na żądanie. Jako największy dostawca usług w chmurze, firma pełni rolę lidera w branży zarówno pod względem cen, produktów, jak i innych standardowych…

Wykorzystanie chmury w Twojej firmie

Operacje biznesowe w chmurze niosą ze sobą wiele korzyści, dzięki czemu jest to bardzo atrakcyjna opcja dla firm. Do tych korzyści należy zaliczyć przede wszystkim możliwość skalowania biznesu przy równoczesnym oszczędzaniu zasobów i środków. Korzystając z usług w chmurze firmy płacą tylko za to, z czego korzystają. Nie ma potrzeby inwestowania w olbrzymie rozwiązania technologiczne,…

Czym są rozwiązania chmurowe i jaki mają wpływ na biznes

Cloud (chmura) to termin stosowany do opisania różnych technologii komputerowych. Najogólniej mówiąc, chmura to sieć komputerów, które są ze sobą połączone i umożliwiają użytkownikom dostęp do współdzielonych zasobów, takich jak przechowywanie danych i aplikacje. Centra danych to fizyczna infrastruktura obsługująca chmurę i zawierająca zazwyczaj dużą liczbę komputerów umieszczonych w bezpiecznym otoczeniu. Te centra danych są…

Bogactwo doświadczeń w projektowaniu usług

Technologie rozwijają się w zawrotnym tempie, a nam udaje się coraz lepiej zrozumieć klientów dzięki nowym metodom badawczym. To z kolei prowadzi do tego, że jesteśmy w stanie lepiej ocenić i przeanalizować produkty oraz usługi. Bogactwo doświadczeń, jakie musimy rozpoznać w projektowaniu usług jest naprawdę złożone i wielowymiarowe. Warto spojrzeć na nie z różnych perspektyw,…

Zrobotyzowana automatyzacja procesów

Zrobotyzowana automatyzacja procesów, lepiej znana jako automatyzacja oprogramowania, automatyzuje procesy biznesowe za pomocą robotyki programowej. RPA (Robotic Process Automation) jest zarządzany przez ustrukturyzowane dane wejściowe i logikę biznesową, która wykorzystuje technologię do automatyzacji podstawowych, żmudnych czynności. RPA jest powszechnie używany do naśladowania powtarzalnych zadań, takich jak wyodrębnianie danych, wypełnianie formularzy i przenoszenie plików. Jest to…

Uczenie maszynowe i sztuczne sieci neuronowe

Sztuczna inteligencja to szybko rozwijająca się, złożona i wielopoziomowa dziedzina. Wiedza na jej temat staje się niezbędna dla każdej średniej i dużej firmy, która chce rozwijać się i poszerzać zasięgi w erze e-commerce. Aby pozostać konkurencyjnym, firmy muszą wykorzystywać sztuczną inteligencję i w pełni eksploatować jej potencjał. W epoce digitalizacji, dzięki sztucznej inteligencji firmy mogą…