Digital Experience - Blog Infinity Group

Consent Management Platform: Klucz do efektywnego zarządzania zgodami na cookies

Czy wyobrażasz sobie świat bez ciasteczek? Nawet jeśli nie to rzeczywistość cookieless jest już bliżej niż dalej. W głowach marketerów ten scenariusz rodzi wizję z najgorszych koszmarów. Dlaczego? Cookie to informacja, a informacje to dane (na przykład o zachowaniach użytkowników), które – po poddaniu analizie – mogą wesprzeć proces podejmowania decyzji biznesowych. Co jednak zrobić, gdy…

5 działań, które pozwolą Ci wykorzystać w pełni narzędzia marketingowe platformy Kentico

Kentico to .NETowa platforma DXP o ugruntowanej pozycji rynkowej. Oferuje funkcje typowe dla systemów zarządzania treścią (CMS), a także platform marketingowych oraz narzędzi e-commerce. Rozwiązanie to jest dobrą alternatywą wobec zakupu trzech oddzielnych systemów i borykania się z ich integracją.  Każda firma charakteryzuje się unikalnym modelem biznesowym, posiada określone potrzeby biznesowe i wymaga zindywidualizowanego podejścia…

UX

UX w fazie Discovery: klucz do sukcesu cyfrowych projektów

Wydzielona faza discovery coraz częściej staje się nieodzownym elementem efektywnego procesu tworzenia produktów cyfrowych. Korzyści płynące z przeprowadzenia tej fazy i jej wpływ na realne zrozumienie wyzwania projektowego są nie do przecenienia. Na poziomie strategicznym warto wymienić chociażby:  Z perspektywy czysto projektowej discovery to zysk w postaci redukcji ryzyka. Faza ta pozwala precyzyjnie zdefiniować zakres…

Project Discovery – czym jest i jaką rolę pełni w nim analityk biznesowy?

Project Discovery jest jednym z pierwszych etapów tworzenia produktu cyfrowego. Celem tego etapu jest zebranie jak najwięcej informacji na temat realizowanego projektu, zbadanie jego założeń biznesowych i technicznych oraz wyznaczenie dalszych kroków projektowych. Na czym polega praca Analityka Biznesowego (ang. Business Analyst) na etapie Project Discovery? Analityk pozyskuje i analizuje dane, cele i potrzeby interesariuszy, a…

Analityka biznesowa: wszystko, co musisz wiedzieć

Analityka biznesowa to dyscyplina, która wymaga szerokiego zakresu umiejętności – od rozwiązywania problemów, przez efektywną komunikację, kończąc na myśleniu technicznym. Niezbędne jest głębokie zrozumienie zarówno procesów biznesowych, jak i systemów technicznych, by z łatwością identyfikować możliwości ulepszeń i wspierać proces opracowywania rozwiązań, które spełniają potrzeby wszystkich interesariuszy. Z tego względu istota analityki biznesowej w projektach…

Kobiety Infinity Group: poznaj historie ich rozwoju i sukcesu w IT

Chociaż branża IT jest niezaprzeczalnie jedną z najszybciej rozwijających się branż, jest również często uważana za zdominowaną przez mężczyzn. Niedostateczna reprezentacja kobiet w IT jest od pewnego czasu szeroko dyskutowanym tematem i coraz częściej mówi się, że kobietom trudno jest się przebić i odnieść sukces w tej dziedzinie. Z badań przeprowadzonych przez No Fluff Jobs…

Od pionierek do liderek: kobiety, które zmieniły oblicze technologii

Kobiety od zawsze odgrywały kluczową rolę w świecie technologii, a ich wkład w kształtowanie jego przeszłości, teraźniejszości i przyszłości jest nieoceniony. Od Ady Lovelace, której przypisano stworzenie pierwszego programu komputerowego, do współcześnie znanych postaci, jak Reshma Saujani – kobiety przyczyniały się do znaczących przełomów, innowacji i odkryć, napędzając w ten sposób rozwój technologiczny. Pomimo różnych…

Odkryj potencjał Xperience od Kentico

Współczesne organizacje coraz częściej dostrzegają znaczenie transformacji cyfrowej w procesie rozwoju biznesu i osiągania wyznaczonych celów strategicznych. Przekonują się także o tym, jak ważne jest dostarczanie klientom dobrego digital experience. Z tego względu wykorzystanie kompleksowych, zintegrowanych platform DXP stało się potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Jednym z takich rozwiązań jest Xperience by Kentico (XbK) – najnowsza…

Tworzenie efektywnej strategii: kompleksowy przewodnik

W świecie biznesu sukces można przypisać wielu czynnikom, jednak często pomijanym, lecz kluczowym aspektem jest solidna strategia. Działa ona jak plan, który pozwala podejmować decyzje i śledzić postępy w osiąganiu konkretnych celów zgodnych z ogólną wizją organizacji. Niektórzy uznają proces tworzenia strategii za stratę czasu, wskazując na dynamicznie zmieniające się środowisko biznesowe. To podejście jest…

Google Analytics 4: Witamy w przyszłości Analityki Webowej 

Czas Universal Analytics (Google Analytics 3) dobiega końca, a wskazówek zegara, które go odmierzają, nie da się zatrzymać. Wszystko to dzieje się za sprawą najnowszej wersji narzędzia do śledzenia i mierzenia aktywności użytkowników w witrynie – kolejny rozdział analityki webowej w ekosystemie Google nosi nazwę Google Analytics 4.   Czym jest GA4 i dlaczego się pojawiło?…

Kolejne pięciogwiazdkowe recenzje na Clutch!

2022 rok jest oficjalnie za nami! Ten niezwykle dynamiczny czas można określić tylko jednym hasłem: ROZWÓJ. W minionym roku powiększaliśmy zespół, poszerzaliśmy nasze kompetencje i pozyskiwaliśmy nowych klientów, jednak przede wszystkim wspieraliśmy naszych długofalowych partnerów biznesowych, odkrywając przed nimi ścieżki cyfrowego świata. Ubiegły rok rozpoczęliśmy podsumowaniem otrzymanych recenzji na Clutch – platformie, która pomaga firmom…

SEO i PPC: synergia czy konkurencja?

Generowanie ruchu do witryny to nie lada wyzwanie, przed którym stają dzisiaj prawie wszyscy działający w sieci przedsiębiorcy. Pandemia zauważalnie zmieniła zasady gry i w ostatnim czasie przyjęło się mówić, że biznes nie istnieje, jeśli nie ma go online. Jednocześnie prowadzenie działalności w sieci samo w sobie stało się całkiem proste, dlatego od pytania “czy…

Synergia Web Usability z User Experience w Analityce Webowej

We wpisie o analityce webowej na poziomie organizacji pisaliśmy już, że analiza stron internetowych powinna zawierać Insighty dotyczące zarówno użyteczności samej strony (Web Usability), jak i zachowań użytkowników (User Experience) w celu łatwiejszego przykucia, pozyskania i zatrzymania uwagi potencjalnego konsumenta. To właśnie wzajemne uzupełnianie się tych działań stanowi największą wartość w procesie zwiększania Lifetime Value…

SEO, UX

User-Centered SERPs, czyli User Experience w wyszukiwarkach

UX w wyszukiwarkach to dość nieszablonowe podejście do tematu optymalizacji wyników wyszukiwania, znane szerzej jako Pozycjonowanie lub SEO (Optymalizacja pod silniki wyszukiwarki). Do czasu, gdy Google opublikowało raport na temat 4 kluczowych momentów w podejmowaniu decyzji i kształtowaniu się preferencji użytkowników, proces pozycjonowania skupiał się przede wszystkim na czynnikach rankingowych, które mają przynieść korzyść jedynie…

Analityka webowa, a kultura analityczna w organizacji 

Analityka webowa to nie nauka o liczbach i danych, to wiedza o kluczowych miernikach sukcesu Twojego serwisu internetowego. W analityce webowej przede wszystkim chodzi o: fakty, ludzi i pieniądze, tzn.:   Ważne, żebyś pamiętał, że decyzje jakie podejmują użytkownicy w interakcji z Twoim serwisem internetowym są zależne od Twoich decyzji biznesowych w oparciu o kluczowe…

Metody badawcze w procesie projektowania UX

Produkty cyfrowe zakorzeniły się w naszym świecie na dobre. Towarzyszą nam zarówno w codziennym życiu, jak i w pracy. Technologie są z nami na rowerze, zakupach, w trakcie podróży, czy załatwiania spraw urzędowych.  Możemy nawet przestać nosić analogowe portfele na rzecz walletów w telefonach, gdzie oprócz kart kredytowych możemy też mieć e-dowód osobisty i e-prawo…

Projektowanie e-commerce – o czym warto pamiętać?

Bezpieczeństwo i zaufanie konsumentów Podstawą sukcesu w e-commerce są oparte na zaufaniu relacje z konsumentami. Klienci nie tylko muszą mieć pewność, że otrzymają produkty na czas, ale także muszą mieć gwarancję ochrony danych osobowych. Dobrze zaprojektowana witryna e-commerce musi zawierać kilka funkcji budujących zaufanie i zapewniających bezpieczeństwo. Ważne jest ponadto, aby regulamin sklepu był opublikowany…

Migracja do chmury – poznaj popularne modele

Coraz więcej firm przenosi swoją działalność do systemów opartych na chmurze. Ważne jest jednak, aby mieć jasną strategię tego procesu. Jednym z najczęstszych błędów jest niewystarczająca dbałość o bezpieczeństwo danych. Przechodząc z systemu On-Prem do chmury, firmy muszą zastanowić się, w jaki sposób będą chronić swoje dane. Oznacza to nie tylko ustanowienie bezpiecznych kontroli dostępu,…

Trendy w rozwiązaniach chmurowych

Wzmacnianie bezpieczeństwa wewnętrznego i zewnętrznego Chmura obliczeniowa jest wykorzystywana przez coraz więcej firm na całym świecie. Ponieważ technologia chmury staje się coraz bardziej powszechna w biznesie, największym wyzwaniem stało się bezpieczeństwo cybernetyczne. Panują na ten temat bardzo różnorodne opinie – jedni uważają chmurę za bezpieczniejszą, inni zaś większym zaufaniem darzą lokalną infrastrukturę. Wzrost liczby hybrydowych…

Dostawcy rozwiązań chmurowych: AWS, Azure, Google Cloud

Ostatnio pisaliśmy wiele o korzyściach rozwiązań chmurowych, o ich rodzajach i funkcjach. Teraz chcielibyśmy przedstawić Wam najważniejszych dostawców tych rozwiązań. AWS Amazon Web Services (AWS) to platforma chmurowa, która udostępnia zasoby obliczeniowe na żądanie. Jako największy dostawca usług w chmurze, firma pełni rolę lidera w branży zarówno pod względem cen, produktów, jak i innych standardowych…