1
Case studySkaluj biznes
dzięki nowoczesnym
platformom DXP
Usługi Odkryj nowe możliwości
dla Twojego biznesu
BlogPlatforma DXP - przyszłość
w budowaniu relacji
z klientami
4
KarieraDołącz do naszego
wyjątkowego zespołu

Korzystaj z rozwiązań cyfrowych
rozwijaj swój biznes

Rozwiązania dopasowane do potrzeb

01Poznawanie Klienta

Rozpoznajemy cele i opracowujemy strategię

Faza Discovery to pierwszy etap cyklu rozwoju oprogramowania. Polega ona na współpracy naszego zespołu z zespołem projektowym klienta w celu ustalenia wizji projektu, celów, wymagań i podejścia do realizacji.

To bardzo istotny moment w realizacji, bo pozwala wszystkim zainteresowanym stronom zebrać i uwspólnić wszystkie niezbędne dane, a także wypracować wspólne zrozumienie projektu.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O AKTYWNYM ODKRYWANIU

Zakres usług:

  • Digital Consulting
  • Project Strategy
  • Business Analysis
  • Functional Analysis
  • UX Strategy
  • Solution Concept
02Projektowanie rozwiązań

Tworzymy architekturę i dobieramy technologię

Tworzymy rozwiązania odpowiadające potrzebom użytkowników. Na tym etapie planujemy wszelkie działania potrzebne do wprowadzenia zmian, tworzymy koncepcje, projektujemy interfejsy i wybieramy odpowiednie technologie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O PROJEKTOWANIU ROZWIĄZAŃ

Zakres usług:

  • Functional Design
  • UX Design
  • UI/Graphic Design
  • Tech Concept
03IMPLEMENTACJA

Budujemy i wdrażamy rozwiązania

Dostarczamy rozwiązania w oparciu o wymagania biznesowe oraz ustalenia podejmowane na kolejnych etapach projektu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O IMPLEMENTACJI

Zakres usług:

  • front-end
  • content
  • qa
  • back-end
  • Documentation
04WSPARCIE I UTRZYMANIE

Obsługa, utrzymanie, SLA

Przeprowadzamy proces od wdrożenia do etapu utrzymania. Zaczynamy jeszcze przed uruchomieniem projektu, co umożliwia stabilne użytkowanie oraz rozwój produktu cyfrowego przez wiele lat. Zapewniamy pełen zakres usług serwisowych, dostosowanych do potrzeb Klienta.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O WSPARCIU I UTRZYMANIU

Zakres usług:

  • Maintenance
  • Ongoing Support
  • SLA
  • App Monitoring
  • System Security
  • DevOps
  • Content Management
05Zarządzanie wartością

Mierzymy efekty i optymalizujemy produkt

Zarządzamy wartością Klienta. Ustalamy i modyfikujemy te elementy, które są związane z zachowaniami użytkowników oraz generowaniem przez nich korzyści finansowych dla firmy. Dokonujemy bezpośrednich pomiarów i optymalizujemy czynniki wpływające na decyzje zakupowe użytkowników oraz wydajność danego rozwiązania.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O ZARZĄDZANIU WARTOŚCIĄ UŻYTKOWNIKÓW

Zakres usług:

  • CVM Plan & KPIs
  • Web Analytics
  • ma
  • Personalization
  • Ongoing Reports
  • Features development
  • optimization

Napisz do nas

Sprawdź, co możemy zrobić dla Ciebie.