Lojalni klienci i skuteczna sprzedaż dzięki aplikacji mobilnej

Multikino VUE Group

  • KlientMultikino VUE
  • LokalizacjaWarszawa, PL
  • Współpraca od2015
  • ProjektAplikacja natywna – rozwiązanie hybrydowe
  • Zakres współpracyAnaliza, Product Design, integracje i wdrożenie, wsparcie i utrzymanie

Multikino VUE to rozrywka kinowa najwyższej jakości. Sieć ciągle stawia na dbałość o swoich klientów i doskonalenie swoich usług. W wyniku przeprowadzonej ewaluacji serwisu Multikino Vue zaoferowało swoim klientom nową aplikację mobilną, a my byliśmy odpowiedzialni za całościową realizację tego projektu.

Naszym wyzwaniem było stworzenie aplikacji, która będzie:

  • gwarantowała spójne doświadczenia w każdym kanale komunikacji
  • innowacyjna, wspierająca sprzedaż i budująca lojalność klientów
  • prezentowała treści w sposób angażujący użytkownika, a jednocześnie nieprzytłaczający treściami partnerskimi
  • bezproblemowa i przejrzysta, zintegrowana z portfelem Masterpass

proof sprzedaz biletow

multikino app

Zakres naszej współpracy wymagał integracji wielu procesów online i offline w aplikacji, aby finalnie dostarczyć produkt w pełni wpisujący się w cyfrowy świat Multikina i realizujący strategię omnichanel:

Rozwiązania Omnichannel: 

  • Integracja z Multikino.pl (m.in.: bilety offline, spersonalizowane powiadomienia push);
  • integracja z Mastercard (szybka i łatwa płatność, promocje i benefity przy zakupie online);
  • Offline (m.in.: udogodnienia pozwalające na uniknięcie kolejek)
  • Rozwiązania wspierające sprzedaż i budowanie lojalności klienta: 

  • Repertuar na stronie głównej,
  • wygodny dostęp do biletów i do oferty przekąsek,
  • wygodne korzystanie z kart lojalnościowych i kuponów
  • Przyjazna dla użytkownika i spójna prezentacja treści kinowych i partnerskich: 

  • Layout aplikacji spójny z Multikino, jak i Mastercard,
  • kontekstowy branding partnera,
  • prezentacja treści partnerskich bez narzucających się CTA
  • Spójny i zintegrowany system analiz dla strony internetowej i aplikacji mobilnej: 

  • Zaawansowane wdrożenie Google Tag Manager, Google Analytics i Google Firebase,
  • użycie aplikacji "App + Web", która pozwala na integrację zebranych danych o użytkownikach korzystających z róznych platform,
  • rozbudowane wdrożenie niestandardowych rozwiązań Google Analytics, dzięki którym możliwe jest analizowanie szerszej bazy danych (wiek użytkownika, preferencje kinowe, wyniki ankiet).
  • Technologie

    • Project Management

      SCRUM, Jira, Confluence
    • Technology

      REST API, Firebase, Android Studio, iOS Swift, Android Java
    • Implementation

      Masterpass Wallet, Google Wallet, PayU, Multikino.pl
    demant

    Następny case

    Sitecore jako narzędzie budowania marki pracodawcy

    zobacz case study

    Dowiedz sięwięcej

    Skontaktuj się z nami i dopytaj o szczegóły