CASE STUDY

DXP – najlepsze narzędzie do skalowania Twojego biznesu

  • KlientDominos Pizza PL S.A.
  • LokalizacjaWarszawa, PL
  • Współpraca od2020
  • Projektrozwój eCommerce
  • Zakres współpracyProject Design, wdrożenie, wsparcie

Domino's Pizza to jedna z najbardziej rozpoznawalnych pizzerii na świecie. W związku z dynamicznym rozwojem w Polsce i przejęciem kolejnej sieci pizzerii (54 sklepy Dominium) Domino’s potrzebował nowego systemu zarządzania treścią opartego na licencjonowanej platformie.

Głównymi wyzwaniami z jakimi zmierzyliśmy się w trakcie naszej współpracy były:

  • skalowalna architektura umożliwiająca rozwój firmy
  • zbudowanie eCommerce z doskonałym Customer Experience
  • automatyzacja i optymalizacja procesu obsługi klienta

Zdecydowano się na Kentico Xperience, które jest obecnie kluczowym elementem integracji nowych punktów sprzedaży.

Co zyskał Domino’s dzięki temu rozwiązaniu?

  • Spójny, logiczny i intuicyjny system do zarządzania treścią i do dalszej cyfrowej transformacji
  • Wysoką jakość obsługi klienta
  • Testy A/B, zarządzanie treścią, przepływy pracy, personalizacja, automatyzacja marketingu, segmentacja klientów, RODO, e-mail marketing, SEO
  • Płynną integracje z PULSE®
  • Niezależność od Software House'u, a także możliwość samodzielnego projektowania, wdrażania i testowania wielu ulepszeń w Kentico
  • Efektywność finansową

Technologie

  • Project management

    • PMA (project management), SCRUM (software development),
    • Jira, Confluence, MS Project; MS Teams
  • Technology

    • Kentico 12SP MVC
    • ASP.NET MVC, Cloudflare
    • React.js, TypeScript, HTML5 (flex i grid), CSS3 (SASS)
  • Integrations

    • PULSE®, PayU, GA; SMS;
techland

Następny case

Wzrost sprzedaży gier dzięki nowej platformie eCommerce

zobacz case study

Dowiedz sięwięcej

Skontaktuj się z nami i dopytaj o szczegóły