Kentico Support

Kompleksowe usługi Support i Maintenance do projektów Kentico Xperience

Bieżące wsparcie i utrzymanie Kentico – zapewnienie dużej dostępności platformy

Zbudowanie i wdrożenie serwisu WWW jest często pierwszym krokiem do zbudowania obecności marki w świecie digitalu. Najczęściej po uruchomieniu wdrożenia niezbędna jest stabilizacja rozwiązania, a następnie prace związane z masą usprawnień, testów, personalizacji i innych zaplanowanych działań np. z obszaru marketing automation czy obsługi klientów i użytkowników wewnętrznych. Co więcej, uruchomione rozwiązanie trzeba monitorować, sprawdzać jego efektywność, dbać o bezpieczeństwo. Dlatego też sporym wyzwaniem jest zaplanowanie takiego podziału prac, aby poszczególne działania wzajemnie się nie blokowały i były efektywne.

W Infnity Group wdrażamy duże projekty webowe od ponad 20 lat. Dzięki temu, na bazie naszych doświadczeń oraz dostępnych metodologii potrafimy zaplanować roadmapę rozwoju projektu, jego obsługę i przygotować poszczególne linie wsparcia tak, aby klient czuł się zaopiekowany, a prace przebiegały sprawnie.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak dobrze zaplanować prace rozwojowe i utrzymanie, zapoznaj się z poniższym zakresem usług w obszarze Support i Mainentance i skontaktuj się z nami - chętnie o tym porozmawiamy.

Xperience: zakres usług Support and Maintenance

Oferowane przez nas usługi Support and Maintenance dla platformy Kentico Xperience można podzielić na 5 poziomów, nazywanych często również liniami wsparcia.

  • Kentico -  Services - Support - Self-help - Icon

    Self Help

  • Kentico -  Services - Support - Service Hub - Icon

    Service Hub Problem

  • Kentico -  Services - Support - Infrostructure Maintenance - Icon

    Infrastructure & Application Maintenance

  • Kentico -  Services - Support -  Software Update - Icon

    Software Updates and Fixes

  • Kentico -  Services - Support -  Software Development - Icon

    Software Development

Usługi w ramach kolejnych linii wsparcia

Historie sukcesu naszych partnerów

W Infinity Group rozumiemy, że usługi Support & Maintenance są kluczowe dla rozwoju stron internetowych obsługiwanych przez duże organizacje. Aby potwierdzić wpływ naszych usług na rozwój współpracujących z nami biznesów, zebraliśmy wybrane historie sukcesu klientów, którzy skorzystali z oferowanego przez nas wsparcia. Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi case studies.

Odkryj kolejną usługę

Kentico Marketing automation

Skontaktuj się znami

Sprawdź, jak możesz wykorzystać nasze rozwiązania