CASE STUDY

Wzrost sprzedaży gier dzięki nowej platformie e-commerce

  • KlientTechland
  • LokalizacjaWarszawa, PL
  • Współpraca od2015
  • Projektgemly.com
  • Zakres współpracyProduct Design, Implementation, Integration, Support

Techland to czołowy polski producent, wydawca i dystrybutor gier wideo. Firma tworzy zaawansowane, wysokobudżetowe gry na wszystkie główne platformy – PC, Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3 i PlayStation 4, a także opracowuje gry mobilne na urządzenia z systemem iOS i Android.

Głównymi wyzwaniami z jakimi musieliśmy się zmierzyć w trakcie naszej współpracy było:

  • zbudowanie rozwiązania, które wprowadzi nową jakość w branży gier, dzięki połączeniu wyników sprzedaży z danymi dotyczącymi poszczególnych użytkowników i społeczności graczy
  • otwarcie firmie Techland możliwości międzynarodowej ekspansji

Finalnie powstało jedno z pierwszych wdrożeń Sitecore Experience Commerce na świecie.
Platforma ta jest:

  • skierowana na rynki międzynarodowe (przede wszystkim USA i EMEA) – Sitecore Experience Platform 8.2 Update 1
  • zintegrowana z największymi dystrybutorami gier
  • wyposażona w specjalne dodatkowe rozwiązania, takie jak:
    • raporty sprzedażowe
    • raporty dla wydawców
    • integracje z systemami weryfikacji oszustw
    • aplikację do zarządzania katalogami
  • oparta na danych dotyczących użytkowników oraz na systemie rekomendacji społeczności

Platforma oferuje ponadto graczom dostęp do wybranych, elitarnych treści dostarczonych przez firmę Techland oraz wyselekcjonowany wybór tytułów bezpośrednio od współpracujących z firmą twórców i wydawców.

Technology

  • Project management

    • SCRUM (software development)
    • Jira, MS Project
  • Technologie

    • Sitecore v 8.2 update-1
    • .Net, MS SQL Server, JQuery, Windows 2012R2, Mongo DB, HAProxy, Varnish
  • Integration

    • BrainTree, SiftScience, KeyStorage
  • Frameworks, libraries/sources

    • bootstrap/boilerplate, mustache, modernizr, require.js, jQuery (validate, ui)
synage

Następny case

Nowoczesny e-commerce jako źródło przewagi konkurencyjnej

zobacz case study

Dowiedz sięwięcej

Skontaktuj się z nami i dopytaj o szczegóły