EsportsLAB – zaawansowana technologia w drodze do e-sportowych sukcesów.
EsportsLAB to wyjątkowy projekt, który ma szansę zrewolucjonizować świat gier. Jego celem jest wsparcie zespołów e-sportowych, jak również graczy indywidualnych, w zrozumieniu od czego zależy ich poziom osiągnięć w grze. Dzięki integracji danych z wielu źródeł, pogłębionym i wielopłaszczyznowym analizom realizowanym na platformie zarówno gracze, jak i ich trenerzy będą mogli świadomie dążyć do osiągania…
Nagroda Kentico Site of The Year dla rozwiązania wspierającego dynamiczny rozwój Domino’s Pizza w Polsce
Nowy serwis Domino’s Pizza z Polsce, który wdrożyliśmy na bazie Kentico Xperience otrzymał właśnie nagrodę Kentico Site of the Year 2020 w kategorii Commerce oraz dwa wyróżnienia w kategoriach: best migration i best online marketing implementation. Cieszy nas to ogromnie – nie tylko ze względu na fakt docenienia naszej pracy, ale przede wszystkim ze względu…
Ekonomia API. Dlaczego biznes powinien rozmawiać o API?
Dzisiaj bez technologii nie da się prowadzić biznesu. Firma musi „rozmawiać” i wymieniać informacje poprzez różne systemy z całym otoczeniem biznesowym. Najczęściej robi to poprzez API – technologię, która pozwala dostać się do zasobów systemu po stronie back-end i udostępnić je na zewnątrz w kontrolowany sposób. API to termin techniczny, ale ma znacznie większy wpływ…
Kentico vs. Sitecore: 12 rund wagi ciężkiej
Czego można się spodziewać, gdy na ring wejdzie dwóch utytułowanych zawodników wagi ciężkiej? Z pewnością będzie to długi i ekscytujący pojedynek! Kentico Xperience i Sitecore to platformy .NET oferujące szeroki zakres funkcji. Wybór odpowiedniej platformy wymaga uwzględnienia wielu czynników: zarządzania treścią, infrastruktury, bezpieczeństwa, skalowalności, integracji z zewnętrznymi systemami i usługami, cen, a także funkcji marketingowych….
Multikino: wyjątkowa aplikacja mobilna -przyjazna dla użytkowników i napędzana danymi
Kino to sztuka dotykająca wielu zmysłów. Wielkoformatowe, ruchome obrazy i wszechogarniający dźwięk zajmują 90% zdolności poznawczych widza. A przecież do kina chodzi się nie tylko na filmy. Kino to nie tylko ruchomy obraz z dźwiękiem. To zapach popcornu, zmierzch, przytłumione dźwięki, miękkość foteli. Jednym słowem to całe spektrum zmysłowych doznań, które składają się na kinowe…