Trzy propozycje platform cyfrowych (DXP) dla firm

Platforma DXP to innowacja w oprogramowaniu, to transformacja cyfrowa, która wspiera firmy w zapewnieniu lepszych doświadczeń klientom. Chociaż istnieje wielu dostawców takich rozwiązań, wszyscy mają te same cele: cyfryzację operacji biznesowych, satysfakcję klientów i gromadzenie praktycznych danych o ich zachowaniach.

Przy tak dużej gamie różnych platform do obsługi cyfrowej na rynku decyzja o wyborze właściwej jest naprawdę trudna. Podstawowymi kryteriami są przede wszystkim funkcjonalności oferowane przez każdą z nich, a także cena i poziom obsługi klienta. Drugim ważnym elementem są kwestie dotyczące samej firmy, takie jak jej wielkość, czy budżet przeznaczony na wdrożenie rozwiązania.

Opcja 1: Sitecore Experience Platform

Sitecore szczyci się tym, że jest jednym ze światowych liderów oprogramowania DXP. Firma rozwija się systematycznie od 20 lat, między innymi dzięki bliskiej współpracy z Microsoft. Z około 241 milionami USD rocznych przychodów i 1,2 miliarda USD finansowania, Sitecore wyrobił sobie markę jako doskonały produkt DXP dla biznesu.

Wykorzystując kompleksowe rozwiązania, które obejmują gromadzenie danych, zastosowanie sztucznej inteligencji, automatyzację marketingu i różnego rodzaju funkcje analityczne, Sitecore dostarcza rozwiązania DXP, które dają gwarancję satysfakcji klienta i najwyższą jakość obsługi. Dzięki swoim zdolnościom adaptacyjnym Sitecore Experience Platform oferuje rozwiązania w różnych branżach. Jest najczęściej używany w regionach takich jak Ameryka Północna, a następnie Europa/Bliski Wschód/Afryka.

Z oceną Gartnera na poziomie 4,3 jest ponadto rozwiązaniem najczęściej używanym przez firmy o wartości od 50 milionów do 1 miliarda USD. Sitecore Experience Platform cieszy się dużym zaufaniem, a produkt jest znany ze swojej elastyczności i skalowalności w oferowaniu rozwiązań różnych problemów. Ogólnie ujmując, Sitecore DXP w unikalny sposób pozwala firmom przeciwdziałać problemom w zarządzaniu siecią i zapewniać za każdym razem udane doświadczenia dla klientów.

Opcja 2: Kentico

Kentico nie jest tak znaną firmą jak inne firmy z tej listy, ale jest stosunkowo niedrogim DXP, co czyni go idealnym rozwiązaniem dla mniejszych firm. Roczny przychód Kentico to obecnie około 52 mln USD i stale rośnie. Marka dalej się rozwija, dzięki czemu można przypuszczać, że będzie coraz szerzej znaną i chętnie wykorzystywaną.

Kentico DXP to platforma do obsługi cyfrowej, dzięki której możliwa jest spersonalizowana komunikacja z klientami. Wpływa to nie tylko na ich większe zaangażowanie, ale też w konsekwencji pozwala prowadzić spersonalizowane kampanie i zwiększać zwrot z inwestycji.

To rozwiązanie bezproblemowo integruje się z różnymi technologiami, jednocześnie zapewniając organizacjom optymalną wydajność. Kentico ma ocenę Gartnera na poziomie 4,5 może być wykorzystywane przez firmy o różnej wielkości, choć jest najczęściej używane przez firmy o wartości od 50 milionów do 1 miliarda USD.

Kentico jest najczęściej używany w takich branżach, jak usługi i produkcja, oraz jest wdrażany głównie w Ameryce Północnej i Azji/Pacyfiku. Ogólnie rzecz biorąc, Kentico to platforma DXP, która jest świetna dla mniejszych firm, które otrzymają platformę do zarządzania aplikacjami biznesowymi i oprogramowaniem w spójny i niezwykle korzystny sposób.

Opcja 3: Salesforce Customer Success Platform

Salesforce, największa firma na tej liście, oferuje szerokie portfolio produktów, znanych pod wspólną nazwą Salesforce Customer Success Platform. Rozwiązania chmurowe Salesforce, które tworzą Customer Success Platform to Salesforce Sales Cloud, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Service Cloud, Salesforce Experience Cloud, Salesforce Analytics Cloud i Salesforce App Cloud.

Zasoby te oferują narzędzia DXP, które pozwalają firmom wznieść działania na zupełnie inny poziom, umożliwiając zbieranie informacji zwrotnych na temat produktów i UX. Wartość Salesfore w 2022 r. przekroczyła 215,35 mld USD, a jej przychody wyniosły 25,252 mld USD w 2021 r., natomiast 10-letnia skumulowana roczna stopa wzrostu (CAGR) wyniosła 29,04%.

Platforma doświadczeń cyfrowych Salesforce, Experience Cloud, jest wykorzystywana głównie przez firmy o wartości od 50 mln USD do 1 mld USD. Oferowany DXP z oceną 4,5 Gartnera cieszy się dużym zaufaniem klientów. Najczęściej wdrażana jest w Ameryce Północnej i Azji/Pacyfiku. Platforma cyfrowej obsługi jest wykorzystywana w branżach takich jak usługi i produkcja.

Najczęstszym zastosowaniem produktu Salesforce jest skuteczna integracja działań marketingowych i sprzedażowych firmy. W ten sposób Salesforce pozwala firmie szybko dotrzeć do klientów w grupach, w których wysokość sprzedaży jest niesatysfakcjonująca, lub też tam gdzie sprzedaż rośnie – w celu zwiększenia przychodów. Ogólnie rzecz biorąc, DXP Salesforce umożliwia firmie uzyskanie przewagi konkurencyjnej nad konkurentami poprzez generowanie przychodów z rosnącej sprzedaży.

Wnioski

Sitecore Experience Platform, Kentico Xperience i Salesforce Customer Success Platform to doskonały wybór dla firm poszukujących DXP. Oferują szeroką gamę funkcji i możesz wybrać tę, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Powinieneś wziąć pod uwagę wielkość swojej firmy, jaki masz budżet i jakiego rodzaju platformy potrzebujesz.

Każda platforma ma swoje mocne i słabe strony, dlatego przed podjęciem decyzji należy dokładnie się zastanowić w jakim celu chcesz ją używać. DXP Sitecore jest znany ze swojej skalowalności i elastyczności, podczas gdy Kentico jest idealny dla małych firm. Salesforce DXP jest świetny dla firm, które chcą zintegrować swoje działania marketingowe i sprzedażowe. Ostatecznie wybór zależy od indywidualnych wymagań biznesowych.


Źródła:


Previous Post
Next Post