Odkryj potencjał Xperience od Kentico

Współczesne organizacje coraz częściej dostrzegają znaczenie transformacji cyfrowej w procesie rozwoju biznesu i osiągania wyznaczonych celów strategicznych. Przekonują się także o tym, jak ważne jest dostarczanie klientom dobrego digital experience. Z tego względu wykorzystanie kompleksowych, zintegrowanych platform DXP stało się potrzebne bardziej niż kiedykolwiek.

Jednym z takich rozwiązań jest Xperience by Kentico (XbK) – najnowsza wersja flagowego DXP tego producenta. W naszym artykule znajdziesz niezbędne informacje na temat tej platformy, poznasz jej funkcjonalności oraz dowiesz się, jak z jej pomocą wykorzystać potencjał biznesowy swojej organizacji.

Xperience – nowe rozwiązanie od Kentico

Xperience by Kentico to kolejny etap rozwoju systemu Kentico Xperience, a zarazem następca systemu Kentico Xperience w wersji 13 (K13). Produkt ten ma docelowo zawierać wszystkie funkcjonalności wdrożone w poprzedniej wersji i być rozwijany o kolejne elementy, w tym  Customer Data Platform (CDP) czy też moduł eCommerce. Jest to system dostępny out of the box – nie trzeba zatem przeznaczać znacznych dodatkowych zasobów (ludzkich czy finansowych), by korzystać z jego funkcji od razu po wdrożeniu.

Zastosowanie XbK w obszarze Digital Experience

Nowa wersja DXP od Kentico pozwoli realizować potrzeby marketerów w obszarze Digital Experience, zapewniając kompleksowe podejście do działań prowadzonych w obrębie różnych kanałów cyfrowych. Przede wszystkim umożliwia zbudowanie ekosystemu serwisów WWW i zarządzanie nimi za pomocą jednej platformy. Ponadto rozwiązanie gromadzi dane o użytkownikach, w tym np.:

  • dane z innych stron zbudowanych na Kentico,
  • dane behawioralne z serwisów WWW opartych o inne systemy,
  • twarde dane pozyskane z innych rozwiązań poprzez API (np. dotyczące historii zakupów użytkowników).

XbK dostarczy również narzędzia służące do pracy na zebranych danych – wykorzysta je między innymi do personalizowania komunikacji, prowadzenia działań marketing automation czy realizacji testów A/B/N.

Wszystko to sprawia, że za pomocą jednej platformy marketer może zarządzać kontentem i komunikacją w różnych kanałach cyfrowych, zwiększać zaangażowanie użytkowników (a co za tym idzie – sprzedaż) oraz na bieżąco monitorować efekty swoich działań.

Funkcjonalności Xperience by Kentico: kompleksowy przewodnik

Platforma Digital Experience od Kentico zawsze była wszechstronnym i elastycznym rozwiązaniem, jednak rozwój produktu to także zmiany w jego funkcjonalnościach. W nowej wersji Kentico wprowadziło szereg ulepszeń, dzięki którym dostarczanie spersonalizowanych cyfrowych doświadczeń stało się łatwiejsze niż do tej pory.

Podejście Hybrid Headless

XbK pozwala firmom tworzyć repozytorium kontentu i udostępniać go w różnych kanałach cyfrowych. Umożliwia pracę w modelu headless, jednocześnie wyposażając marketera w intuicyjne narzędzie – Page Builder – służące do tradycyjnego zarządzania strukturą strony i jej modułami.

Rozwiązania low-code/no-code

Xperience oferuje marketerom większą swobodę i samodzielność pracy – udostępnia funkcje, których wykorzystanie nie wymaga angażowania programistów. Narzędzie umożliwia m.in.:

  • automatyczne budowanie API podczas tworzenia kontentu i jego struktury,
  • generowanie formularzy i analizowanie zebranych danych za pomocą Form Builder,
  • tworzenie nowych modułów w ramach systemu,
  • personalizację treści,
  • automatyzację procesów zachodzących w obrębie witryny lub cyfrowego ekosystemu dzięki Digital Action Toolkit.

Dwa ostatnie punkty tworzą obszar, który podlega dalszej rozbudowie – Kentico planuje rozwinąć te elementy do ich pełnej funkcjonalności do końca 2023 roku.

Szybkość działania

Zmiany architektury technicznej sprawiły, że interfejs XbK jest wyraźnie szybszy w stosunku do poprzednich wersji. Dzięki rozdzieleniu warstwy aplikacji i zastosowaniu technologii React użytkownik platformy nie musi czekać na załadowanie się panelu administracyjnego i jego poszczególnych modułów.

Public/Private Cloud

Xperience jest oferowane w modelu SaaS (Software as a Service) w oparciu o infrastrukturę Microsoft Azure, co przekłada się na większą skalowalność, wydajność i bezpieczeństwo serwisu w stosunku do rozwiązań on premise.

Wsparcie developmentu

Wdrożone przez producenta zmiany technologiczne ułatwiają deweloperom tworzenie nowych funkcjonalności i personalizację systemu. Wbudowane konektory i możliwość ich rozbudowy pozwalają bez trudu integrować Xperience z zewnętrznymi rozwiązaniami, takimi jak CRM, ERP, PIM.

Integracje z zewnętrznymi rozwiązaniami

Xperience umożliwia korzystanie z zewnętrznych, specjalistycznych rozwiązań, które domyślnie integrują się z Kentico, na przykład:

  • automatyczne tłumaczenie treści dla witryn wielojęzycznych,
  • zintegrowane bramki płatności,
  • uwierzytelnianie użytkowników przez systemy zewnętrzne
  • czy rozwiązania do rekomendacji.

XbK a jeszcze lepsze cyfrowe doświadczenia

Dzięki wymienionym rozwiązaniom i funkcjonalnościom Xperience by Kentico marketerzy będą mogli z łatwością tworzyć unikalne i spersonalizowane doświadczenia dla każdego użytkownika, który odwiedza dany serwis internetowy. Wykorzystanie możliwości platformy pozwoli dostarczać użytkownikom treści na miarę ich potrzeb, dzięki którym każda wizyta w serwisie będzie unikalna i angażująca. Przykładowo, Xperience może sugerować produkty interesujące użytkownika, automatycznie wysyłać przypomnienia o porzuconych koszykach czy powiadamiać o promocjach aktualnych dla danej lokalizacji. Scenariusze są nieograniczone, a zależą tylko od zgromadzonych danych i możliwości technicznych – wystarczy jedynie dobry pomysł biznesowy na ich wykorzystanie.

Lepsze cyfrowe doświadczenia klientów a rozwój biznesu

W wysokokonkurencyjnym świecie biznesu organizacje stale szukają sposobów na poprawę doświadczeń klientów, by doprowadzić do wyższych wskaźników konwersji i zwiększenia sprzedaży. Xperience by Kentico oferuje następujące korzyści, które mogą pomóc w osiągnięciu tego celu.

  1. Bezpieczeństwo rozwiązania: Platforma Xperience jest stale rozwijana i utrzymywana przez Kentico, co zapewnia bezpieczeństwo na najwyższym poziomie. Producent regularnie przeprowadza niezbędne testy i aktualizacje oraz zapewnia kompleksowe wsparcie SLA z gwarantowanymi czasami reakcji i rozwiązania problemów. Oferowany poziom bezpieczeństwa znacznie przewyższa rozwiązania open-source, a nawet inne licencjonowane rozwiązania.
  2. Rozwój systemu: Efekty dotychczasowych ulepszeń i przedstawiane przez producenta plany na przyszłość wskazują na to, że Xperience będzie nadal intensywnie się rozwijać i skutecznie konkurować z takimi rozwiązaniami, jak Adobe czy Sitecore.
  3. Skalowalność i wydajność: Dzięki nowej architekturze i możliwości zakupu systemu w modelu SaaS Xperience może z powodzeniem obsłużyć zwiększony ruch użytkowników, bez zagrożenia awarią czy niedostępnością serwisu.
  4. Redukcja kosztów operacyjnych: Rozwiązania dostępne dzięki Xperience są dostępne w ramach jednej licencji – klient ponosi stałą roczną opłatę za system, niezależnie od ilości użytkowników, serwerów itd. Ewentualne dodatkowe koszty to koszty infrastruktury rozliczane za zużycie ponad limit określony w licencji. Wybierając Xperience, klient oszczędza na opłatach za zakup, integrację i obsługę dodatkowych narzędzi, które realizują podobne funkcje. Opisane podejście korzystnie odróżnia Kentico od konkurencji.
  5. Zwiększona efektywność: XbK dostarcza wiele gotowych rozwiązań, które nie wymagają zaangażowania działu IT. Dzięki temu marketerzy mogą pracować wydajniej i szybciej realizować poszczególne zadania.
  6. Wsparcie sprzedaży: Xperience to CMS dostępny w modelu hybrid headless, który oferuje zestaw narzędzi do takich działań, jak: zwiększanie zaangażowania użytkowników, cross-selling, up-selling czy odzyskiwanie porzuconych koszyków (zastosowanie tych rozwiązań, na chwilę pisania niniejszego artykułu, wymaga jeszcze wsparcia developerskiego). Mają one na celu zwiększenie sprzedaży i docieranie zarówno do nowych, jak i powracających klientów.

Ogólnie rzecz biorąc, Xperience by Kentico i doświadczony w tej technologii partner to mix, który może pomóc w poprawie cyfrowych doświadczeń klientów organizacji i całościowym zwiększeniu sprzedaży. Od bezpieczeństwa i rozwoju systemu do skalowalności i wydajności – platforma ta jest rozwiązaniem, które powinna rozważyć każda duża lub średnia firma, która chce utrzymać przewagę konkurencyjną we współczesnym cyfrowym krajobrazie.

Wykorzystaj maksymalną wartość Xperience, czyli co zyskasz, pracując ze Złotym Partnerem Kentico

Program partnerski Kentico stanowi formę gwarancji, że usługi oferowane przez firmę partnerską spełniają najwyższe standardy opracowane przez producenta. Posiadany przez nas status Złotego Partnera jest zarezerwowany dla najbardziej doświadczonych i zdolnych agencji – jego zdobycie potwierdza, że przeszliśmy wszelkie niezbędne audyty, a nasz zespół składa się z certyfikowanych marketerów i deweloperów Kentico. Status ten podkreśla również, że mamy wszelkie potrzebne zasoby i kompetencje, by realizować duże projekty korporacyjne, oraz że aktywnie uczestniczymy w rozwoju platformy Kentico. Zajmujemy się także lokalizacją systemu na rynku polskim i dzielimy się wiedzą z wdrożeń oraz pomysłami na zmiany i usprawnienia.

Co najważniejsze, mamy udokumentowane doświadczenie we wdrażaniu różnych rozwiązań klasy DXP, w tym wielu serwisów zbudowanych na Kentico – przykłady takich projektów opisaliśmy w poszczególnych case studies. Wszystko to sprawia, że jesteśmy wartościowym partnerem dla klientów, którzy rozpoczynają proces transformacji cyfrowej lub chcą go usprawnić dzięki zastosowaniu Xperience by Kentico.

Podsumowanie

W Infinity Group zajmujemy się tworzeniem platform internetowych od ponad 20 lat – przez ten czas zarówno budowaliśmy własne rozwiązania, jak i wdrażaliśmy systemy na licencji. Widzieliśmy wiele technologii, które pojawiły się na rynku i w niedługim czasie przegrywały z silną konkurencją, jednak platforma Kentico skutecznie konkuruje z uznanymi producentami DXP – świadczy o tym ponad 30 000 stron internetowych uruchomionych w ponad 120 krajach. Technologia ta sprawnie zdobywa rynek i stale ewoluuje zgodnie z potrzebami klientów końcowych, które są stale analizowane i uwzględnianie przy planowaniu rozwoju produktu. Kentico nie tylko podąża za potrzebami rynku, ale czasem nawet je wyprzedza.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach Xperience by Kentico, skontaktuj się z nami jeszcze dziś, by umówić się na bezpłatną konsultację – przedstawimy wówczas demo rozwiązania i porozmawiamy o możliwym wdrożeniu, uwzględniając potrzeby i cele biznesowe Twojej organizacji.

Skontaktuj się z nami

Previous Post
Next Post