Rozwiązania: DXP / ECMS / eCommerce - jedna platforma dla nowego poziomu Digital Experience Solutions

DXP (Digital Experience Platform) to platforma, która łączy Content Management, funkcjonalności związane z Customer Experience i analitykę. Jej szerokie zastosowanie m.in. w działaniach marketingowych i sprzedażowych znacząco usprawnia nie tylko proces zarządzania treścią, ale przede wszystkim zarządzanie i wykorzystanie danych dotyczących użytkowników, którymi dysponuje system. Co więcej, pozwala projektować spersonalizowaną, zautomatyzowaną komunikację za pośrednictwem różnych kanałów i urządzeń. Poznaj naszą ofertę rozwiązań klasy DXP - odkryj ich kluczowe funkcje i dowiedz się, jak ich wdrożenie pomoże rozwinąć Twój biznes!

DXP: więcej niż Content Management System

Kluczowymi komponentami każdego DXP są między innymi: ·

  • CMS (Content Management System) – umożliwia tworzenie, zarządzanie i publikowanie treści na stronach internetowych;
  • DMP (Digital Marketing) – wykorzystuje Customer Data i umożliwia zarządzanie interakcjami z użytkownikami i budowanie Customer Experience;
  • DC (Digital Commerce) – zapewnia wsparcie w budowaniu internetowych serwisów sprzedażowych i zarządzania nimi;
  • Analytics (narzędzia analityczne) – umożliwiają śledzenie zachowań użytkowników w celu zrozumienia interakcji, w jakie potencjalni klienci wchodzą ze stroną internetową;
  • CDP (Customer Data Platform) – pozwala na gromadzenie w uporządkowany sposób wiedzy o użytkownikach na bazie Customer Data: zarówno behawioralnych, wynikających z zachowania na stronie, czy też pozyskanych z innych systemów;
  • Komunikacja Automatyczna (Marketing Automation) – budowanie zautomatyzowanej komunikacji do użytkowników lub grup użytkowników w oparciu o persony, segmenty, reguły w celu zaangażowania odbiorców;
  • funkcjonalności umożliwiające integracje z innymi systemami (np. dzięki zastosowaniu Cloud Solutions).

Wykorzystanie tych funkcji pozwala planować działania marketingowe tak, by docierać do klientów na każdym etapie ich Customer Journey. Technologia DXP to już standard w zakresie dostarczania wielowymiarowych, cyfrowych doświadczeń skrojonych na miarę potrzeb klienta.

Który DXP system jest najlepszy?

Trudno określić, które rozwiązanie jest jednoznacznie najlepsze - wybór tego właściwego zależy od konkretnych potrzeb Twojej firmy i celów biznesowych, jakie chcesz osiągnąć. Porównując ze sobą dostępne w naszej ofercie technologie, warto ocenić ich kompleksowość, a także stopień skalowalności i zakres możliwych integracji z innymi systemami. Nie mniej ważnym aspektem jest także całościowy koszt (TCO) wdrożenia i utrzymania wybranego rozwiązania.

Decydując się na współpracę z nami, nie musisz martwić się o to, czy wybierzesz odpowiednie rozwiązanie. Jesteśmy firmą działającą w branży cyfrowej od ponad 20 lat i przez ten czas wypracowaliśmy skuteczne procedury, dzięki którym przeprowadzimy Cię przez cały proces Discovery. W ramach tego procesu pomożemy sprecyzować potrzeby i cele, by następnie móc zbudować strategię cyfrową marki i wybrać oraz zaprojektować optymalne rozwiązanie DXP.

W jaki sposób wdrożenie DXP solutions pomoże rozwinąć Twój biznes?

Producenci DXP często definiują to rozwiązanie jako "single platform with marketing tools for multiple digital channels", podkreślając w ten sposób oszczędność czasu i wysiłku, jaką zyskujesz, obsługując wiele kanałów za pomocą jednego systemu. Ponadto zastosowanie DXP solutions pomaga firmom budować lepsze doświadczenia klientów, a co za tym idzie ich lojalność - to właśnie ich satysfakcja przełoży się bezpośrednio na rozwój biznesu.

Klienci, którzy korzystają z wdrażanych przez nas rozwiązań, wielokrotnie powtarzają, że dzięki temu systemowi rzeczywiście usprawniają swoje procesy cyfrowe i przepływ pracy, co prowadzi do wzrostu produktywności i skuteczności prowadzonych przez nich działań. To z kolei pozwala obniżać koszty i obsługiwać więcej klientów przy zachowaniu tego samego poziomu zasobów. Wreszcie, DXP zapewnia elastyczność niezbędną przy adaptacji do zmieniających się warunków na rynku - dostępne funkcje pozwalają o wiele szybciej wykorzystywać nowe możliwości i utrzymać przewagę względem konkurencji.

Nasi klienci korzystający z rozwiązań klasy DXP

W dzisiejszych cyfrowych czasach firmy działające w różnych branżach zaczynają dostrzegać istotę zapewniania swoim klientom spersonalizowanych doświadczeń. Rozwiązania Digital Experience Platforms od lat pomagają naszym klientom usprawniać procesy marketingowe - nie tylko tworzyć angażujący i spersonalizowany content - czego dowodem są poniższe case studies. Dowiedz się, jak wdrożenie naszych technologii przełożyło się na sukces współpracujących z nami firm!

FAQ

Skontaktuj się znami

Sprawdź, jak możesz wykorzystać nasze rozwiązania