Uwaga! Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

X

Klauzula informacyjna:

  1. Administratorem Danych Osobowych jest Infinity Group Sp. z o.o., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, zwana dalej Administratorem.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych to tel: 795 556 668, mail: iod@infinity-group.pl
  3. Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu nawiązania z Tobą kontaktu przez pracownika Administratora za pomocą poczty e-mail lub telefonu w zakresie niezbędnym do przygotowania i przedstawienia oferty usług realizowanych przez Administratora. Podstawą prawną przetwarzania jest wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
  4. Twoje dane osobowe będą przekazywane odbiorcom świadczącym usługę hostingu dla Administratora.
  5. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przedstawienia oferty lub podpisania umowy współpracy.
  6. Masz prawo do:
    • żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
    • przenoszenia danych osobowych;
    • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych;
    • wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  7. Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Uwaga! Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zamknij

Tam, gdzie krzyżują się technologia i sprzedaż,
pojawiają się najbardziej pożądane kompetencje.


Oferujemy niezawodne narzędzia marketingowe i technologiczne – oraz wiedzę, jak wykorzystać je do rozwijania Twojego biznesu.

Analityka
Dobra analityka webowa to kluczowy składnik sukcesu w e-commerce.
Operujemy konkretami. Konfigurujemy, analizujemy, wyciągamy wnioski w oparciu o twarde dane.
Analityka pozwala odpowiedzieć na kluczowe pytania:
  • Czy projekt osiąga swoje cele biznesowe?
  • Jakie czynniki zwiększają współczynnik konwersji?
  • Jak konwertujący użytkownicy zachowują się przed konwersją?
  • Czy pozyskujemy dobry jakościowo ruch?
  • Na których elementach tracimy, a gdzie zyskujemy?
Pozyskujemy dane stosując narzędzia m.in. takie jak: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Webmaster Tool, UsabilityTool, ClickTail, Optimizely, Mouseflow.
Mobile
Przygotujemy Ci kompleksową koncepcję obecności w kanale mobile. Wcielimy w życie strategię “cross-channel attribution”, „multi platform” i „multi devices”. Zintegrujemy działania, procesy i dane, aby były możliwe do wykorzystania i realizacji na różnych urządzeniach.
Pomożemy w stworzeniu konkretnych rozwiązań, jak responsywny serwis internetowy, m-commerce, mobilne aplikacje konsumenckie i biznesowe.
Od strategii i konceptu, przez produkcję i dystrybucję. Do pełnej integracji.
Integracja systemów
Przeprowadzimy analizę istniejących rozwiązań oraz aktualny obieg danych. Zaplanujemy docelowy model, a następnie zaproponujemy rozwiązanie integrujące w sposób automatyczny i bezpieczny wymianę informacji pomiędzy systemami Klienta oraz systemami zewnętrznymi. Przeprowadzimy cały proces od momentu wstępnych konsultacji, poprzez zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązania, aż po utrzymanie i serwis.
E-commerce
Oferujemy rozwiązania na miarę potrzeb.
Stworzymy sklep internetowy, platformę transakcyjną, system zamówień. Na bazie wiodących rozwiązań e-commerce lub dedykowane, stworzone w oparciu o rozwiązania autorskie. Zależnie od biznesowego uzasadnienia i Twoich potrzeb, na wszystkie kanały sprzedaży: desktop, smartfon lub tablet.
Sprawimy, że Twój e-biznes będzie „multi devices ready”.
My doradzamy. Decydujesz Ty i rachunek ekonomiczny projektu.
Optymalizacja sprzedaży
Optymalizujemy sprzedaż i zwiększamy zyski naszych klientów.
Samo uruchomienie kanału sprzedaży online to zaledwie początek. Pierwsze kliknięcie i realną sprzedaż dzieli długa droga. Widzimy ją jako proces, który można metodycznie optymalizować.
Co wykorzystujemy? Analizę ekspercką, badania z użytkownikami, analitykę webową, eyetracking , testy A/B i wielowymiarowe. Wiemy kiedy i jak badać, a kiedy stosować testy A/B. Kiedy zaufać ekspertom, a kiedy zapytać użytkowników.
Konsulting
Doradzamy biznesowo i technologicznie. Nie jesteśmy firmą, która tylko wdraża. Możesz na nas liczyć już na etapie założeń projektu. Proponujemy strategię, najlepsze rozwiązania, kierunek rozwoju.
Wspólnie z Klientem precyzyjnie określamy cele, wyznaczamy KPIs, dobieramy optymalne narzędzia. Stale monitorujemy i raportujemy przebieg prac.
Zawsze pamiętamy, że chodzi o biznes i osiągnięcie założonych korzyści.
Bazujemy na konkretnych danych – i takie dostarczamy.