Uwaga! Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Tam, gdzie krzyżują się technologia i sprzedaż,
pojawiają się najbardziej pożądane kompetencje.


Oferujemy niezawodne narzędzia marketingowe i technologiczne – oraz wiedzę, jak wykorzystać je do rozwijania Twojego biznesu.

Analityka
Dobra analityka webowa to kluczowy składnik sukcesu w e-commerce.
Operujemy konkretami. Konfigurujemy, analizujemy, wyciągamy wnioski w oparciu o twarde dane.
Analityka pozwala odpowiedzieć na kluczowe pytania:
  • Czy projekt osiąga swoje cele biznesowe?
  • Jakie czynniki zwiększają współczynnik konwersji?
  • Jak konwertujący użytkownicy zachowują się przed konwersją?
  • Czy pozyskujemy dobry jakościowo ruch?
  • Na których elementach tracimy, a gdzie zyskujemy?
Pozyskujemy dane stosując narzędzia m.in. takie jak: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Webmaster Tool, UsabilityTool, ClickTail, Optimizely, Mouseflow.
Mobile
Przygotujemy Ci kompleksową koncepcję obecności w kanale mobile. Wcielimy w życie strategię “cross-channel attribution”, „multi platform” i „multi devices”. Zintegrujemy działania, procesy i dane, aby były możliwe do wykorzystania i realizacji na różnych urządzeniach.
Pomożemy w stworzeniu konkretnych rozwiązań, jak responsywny serwis internetowy, m-commerce, mobilne aplikacje konsumenckie i biznesowe.
Od strategii i konceptu, przez produkcję i dystrybucję. Do pełnej integracji.
Integracja systemów
Przeprowadzimy analizę istniejących rozwiązań oraz aktualny obieg danych. Zaplanujemy docelowy model, a następnie zaproponujemy rozwiązanie integrujące w sposób automatyczny i bezpieczny wymianę informacji pomiędzy systemami Klienta oraz systemami zewnętrznymi. Przeprowadzimy cały proces od momentu wstępnych konsultacji, poprzez zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązania, aż po utrzymanie i serwis.
E-commerce
Oferujemy rozwiązania na miarę potrzeb.
Stworzymy sklep internetowy, platformę transakcyjną, system zamówień. Na bazie wiodących rozwiązań e-commerce lub dedykowane, stworzone w oparciu o rozwiązania autorskie. Zależnie od biznesowego uzasadnienia i Twoich potrzeb, na wszystkie kanały sprzedaży: desktop, smartfon lub tablet.
Sprawimy, że Twój e-biznes będzie „multi devices ready”.
My doradzamy. Decydujesz Ty i rachunek ekonomiczny projektu.
Optymalizacja sprzedaży
Optymalizujemy sprzedaż i zwiększamy zyski naszych klientów.
Samo uruchomienie kanału sprzedaży online to zaledwie początek. Pierwsze kliknięcie i realną sprzedaż dzieli długa droga. Widzimy ją jako proces, który można metodycznie optymalizować.
Co wykorzystujemy? Analizę ekspercką, badania z użytkownikami, analitykę webową, eyetracking , testy A/B i wielowymiarowe. Wiemy kiedy i jak badać, a kiedy stosować testy A/B. Kiedy zaufać ekspertom, a kiedy zapytać użytkowników.
Konsulting
Doradzamy biznesowo i technologicznie. Nie jesteśmy firmą, która tylko wdraża. Możesz na nas liczyć już na etapie założeń projektu. Proponujemy strategię, najlepsze rozwiązania, kierunek rozwoju.
Wspólnie z Klientem precyzyjnie określamy cele, wyznaczamy KPIs, dobieramy optymalne narzędzia. Stale monitorujemy i raportujemy przebieg prac.
Zawsze pamiętamy, że chodzi o biznes i osiągnięcie założonych korzyści.
Bazujemy na konkretnych danych – i takie dostarczamy.